RETOURNEREN, KLACHTEN EN ANNULEREN
1. RETOURNEREN
Producten die je via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door jou ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
2. SCHADES
Schades dienen binnen 24 uur na ontvangst gemeld te worden. Is jouw levering beschadigd, mail ons dan alsjeblieft het ordernummer, de beschadiging en stuur een paar foto’s mee van de schade. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
3. ANNULEREN
Bestellingen kunnen binnen 1 uur nadat de bestelling geplaatst is geannuleerd worden. Indien de bestelling langer dan 1 uur geleden geplaatst is, kan de bestelling niet meer geannuleerd worden. Je bestelling wordt nl. meteen in behandeling genomen en daarbij worden door Ontwerpjewijnetiket.nl kosten gemaakt. Wil je jouw bestelling annuleren, mail of bel ons.
4. KLACHTEN
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ontwerpjewijnetiket.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.